Förlåt x 1000 !

Hej alla superfina bloggläsare!
Förlåt förlåt förlåt för att jag har uppdaterat så otroligt värdelös idag! Har helt enkelt inte funnits tid.
Idag har vi som sagt varit på Ullared, innan dess var jag i stallet och pussade lite på Mips. Blev tyvärr ingen ridning idag dock på grund av det värdelösa vädret, enligt SMHI har det regnat 20 mm idag. Rätt sjukt!

Hittade massa nyttiga saker på Ullared, saker som behöver fyllas på ibland. Till Misti inhandlades bland annat ett superful tävlingstäcke från Jacson som jag såg att Carro hade bloggat om, men varje gång jag ska åka och tävla skäller jag på mig själv för att jag inte har några rena regntäcken. Nu har jag ett iallafall, för det här får hon inte på sig i hagen! Haha. Blev även en grimma från Jacson med strass på, lite hinkar, ett hönät, anti-bit spray då hon fått för sig att käka på inredningen i stallet, sårspray och även Julpynt! Så imorgon tänkte jag lägga massa tid på att få det fint hos henne.
Resten av kvällen har gått åt till att söka lite jobb samt planera lite inför framtiden. Usch vad jag börjar bli gammal!

Nu ska jag krypa ner i min säng, Vi hörs imorgon alla fina!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Elin

nu blir pollen fin på tävlingarna ;)

2011-12-04 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0