Mina Julklappar

Hej allihopa!
Jag hoppas att eran julafton var lika bra som min var. Den spenderades hemma hos mina sysslingar tillsammans med hela tjocka släkten och några cider för mycket. Haha! Riktigt underhållande var det iallafall.
Tänkte att ni kanske är lite nyfikna på vad jag har fått i julklapp?


Hjälm från Charles Owen - Ayr8 Leatherlook

Stövlar från De Niro - S36C2 dock i mörkbrunt.

Kappa från Ida Sjöstedt - Geraldine Coat

Förutom detta fick jag även:
*
Tävlingströja från Fior Da Liso
*Överkast + Bäddset till min säng från Gripsholm
*Chai-Tea från Espressohouse, kärlek
*Pyjamas från Cubus.
*Pengar
*Presentkort på Åhlens och NK

Jag är supernöjd, och känner mig fantastiskt bortskämd! Fick ni något fint kära läsare?
/Therese


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det fick jag :) iPhone vit 4s, GHS biljetter, sjöis ridläger, kl strumpor och massor med mer saker :)

2011-12-25 @ 14:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0