Inspiration?

Jag har ofta med mig kameran upp till stallet, jag gillar och ta bilder och jag gillar att ni gillar bilderna men nu kan jag behöva eran hjälp, och de krävs lite för att ni ska få vad ni vill! Jag vet att de är min och Thereses blogg, men de betyder inte att vi har fantasi och inspiration för 10 inlägg om dagen helt själva!

Vi kan behöva lite hjälp, jag vet att ni bara av att läsa inspirerar mig till att skriva annars hade jag lagt av, så de är tack vare er bloggen änns existerar men! Nu behöver jag eran hjälp att veta vad ni vill ha för bilder, hagbilder? Dressyr? Kanske lite ridskole bilder? Gymkhana? Hopp? Vad som! tala om vad ni vill ha fotat! Främst läsarna utanför våran vänskapskrets! Ni känner ju inte till oss eller alleby såväl som vi vill, vad vill ni ha?

Med detta checkar jag ut för ikväll, behöver få sova lite eftersom jag somna halv 4 inatt haha! ;)

/Carro


Min största inspirationskälla, nu och alltid! <3

Kommentarer
Postat av: elin

lite bilder från ridskolan kanske, på andra privat/medryttare med privat hästar, hopp, dressyr och gymkhana!

om du t.ex tar med kameran typ på en fredag när både privat och medryttare rider kan du ju göra en bildbomb här :p

PS: du är riktigt grym på att fota!! :)

2011-11-21 @ 22:50:21
Postat av: Annie

Åh fina Polo :')

Ridskole, hopp, dressy, gymkhana och hagbilder :)

Säger som Elin du är riktigt grym på att fota :D

2011-11-21 @ 22:58:48
Postat av: Matilda

Ridskolebilder,hade varit kul om du kunde skriva lite om några ridskolehästar/ponnyer som du tycker mycket om+ någon bild eller så :)

Hagbilder och hopp också :D

2011-11-22 @ 15:33:40
Postat av: evelinaa'

Jag vill ha på ALLT :D

Allt från dina vovvisar till ridskolan! Men hade varit kul om du hann ta kort på dina ridskolegrupper eller liknade? (; Samt andra lektioner! :D P4? ;)

2011-11-22 @ 15:55:58
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: carro

Haha evelina jag vågar inte fota dig, dina bilder e så jäkla bra..

2011-11-22 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0