Påväg hem

Påväg hem, börjar väl närma oss Halmstad! Blev en 2a plats för mig och Olivia den här helgen, vilket nog var överförväntan, vi hade A-final som mål men ingen press att komma på någon hög placering i A-finalen. Men efter att vi red lugnt o säkert i början och på slutet av finalen kört på som fasen så knep vi precis en andra plats! Helt klart nöjd de kan jag säga! :)

Vi vann bägge grundheaten igår och kom 2a i morse efter att jag ridit som en kratta då, inget annat o skylla på! Men kom ju till A-final iallafall så de löste ju sig! :)

Filmer o kanske några bilder kommer nog imorgon, beror lite på hur trött jag är när vi kommer hem, vi har ju en stund kvar i bil liksom, och när man sen är hemma vill man ju typ bara gå o lägga sig, har vart en chill helg för hjärnan, men kroppen har fått kämpa haha! Så som sagt.. Film ikväll om energin finns! :)

Puss o Kram på er! //Caroline
P.s. Bilden är på ett islandsföl som bara var några månader som stod på gården där vi tävla! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0