Sjuuuuuk.....

Blir hemma idag tyvärr, mår inte så bra, förskyld o lite feber o sån go skit ni vet ju själva! Måste upp o kolla till lillan sen, svullnaden hade ju gått ner lite igår iallafall, men man vet aldrig.. Kan ju tyvärr bli värre! Awesome, not so much! Men vi får väl se, är hon inte bättre imorgon så blir de ingen Claes Peterzen kurs för vår del, vilket suger.. Den är nästa helg och vill hemskt gärna ha min egen häst denna gången då Patriks var halt förra gången så fick rida på mammas 5 åring, men vill verkligen ha min häst denna gången, annars skiter jag nog i de, känns ovärt..

Om inte annat har ju träningarna för Caroline Johansson dragit igång nu, dom började igår tror jag så är ju bara o välja sin onsdagar nu, kul! :) Så får vi väl hoppas att jag kan få komma iväg o träna för Emma Emanuelsson snart igen, o till våren kanske för Peter Eriksson, haha känner mig velig, men gillar alla dom tränarna så varför inte blanda lite o få olika tips o råd? Jag menar de är lätt att man fastnar hos en tränare annars när man egentligen utvecklas mer av o få mer råd, aight? Alltså bra o blanda lite, dock inte för mycket kanske haha..

Anyway, frulle nu, sen kolla till lillan och sen hem till kojs o köra mamma o nisse till flyget vid 4, efter de blir de chillkväll, har inget annat jag vill göra.. Måste försöka vila lite så jag kan bli frisk någon gång :P!

Pusspuss, har ett par tidsinställda så håll er uppdaterade!


/Caroline


Hade ju inte tackat nej till o åka utomlands nu alltså, eller åka bräda.. buhu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!!

2012-01-05 @ 09:21:46
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Krya Carro ! :)

2012-01-05 @ 10:31:48
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Annie johansson

krya på dig! :)

2012-01-05 @ 13:13:24
Postat av: Mathilda¤

krya på dig

2012-01-05 @ 20:16:26
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0