Tack o hej,

Hej kära läsare,
Från o med denna stund kommer TACC ligga på hyllan,
har tagit detta beslutet eftersom Therese inte har tid och blogga just nu och jag känner mig omotiverad att blogga i en partnerblogg ensam. Detta beror inte alls på att jag inte vill blogga med Therese, för de tycker jag jättemycket om att göra, men nu när hon tyvärr inte har tiden så är timingen bättre för
en egen blogg.

Så nu är de dags för er att börja följa,
http://Claesons.blogg.se

TACC kommer inte att försvinna utan som sagt bara ligga på hyllan, möjligheterna finns att den kommer tillbaka till hösten när Therese inte har så mycket att göra, men detta får tiden avgöra.
Men nu är ni iallafall varmt välkomna in hos Claesons!

Frågor eller åsikter är jättevälkommet!
Vill ju hellre än något veta vad ni tycker om detta?

VARMA KRAMAR! //Caroline


Kommentarer
Postat av: cccpmongoo (möllis)

NAAAAAJS! trodde först att du inte sskulle blogga och då undrade jag lite vad jag skulle läsa som godnattsaga varje kväll hihi :) puss på dig ses om några timmar :)

2012-06-02 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0