Herregud!!

Här var de tomt! Ber tusen ggr om ursäkt, jag jobbar just nu på några goa inlägg ni ska få ta del av ikväll, och även några tills imorgon!

Har idag för övrigt ridit ut för första gången på alldeles för länge! Var heeeelt underbart, red i eftermiddags solen på Patriks och bara njöt, de blir banne mig inte mycket bättre än så! Alltså de där kan man verkligen kalla njutning för själen! De är verkligen helt underbart väder ute nu, de är dagar som dessa som man är så oerhört tacksam för Sverige, och Göteborg! Inte alla som får uppleva såhär fina årstider! Och jag är såå nöjd!

Imorgon blir de uteritt igen kan jag lova om de är lika fint väder, älskart!
Puss o Kram

//Carro


                  Min fina i sina söta toffsar, hihi!

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Söta små tofsar ;)

2012-03-01 @ 21:19:51
Postat av: Elin Olsson

toffsar*

2012-03-01 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0