Nu kör vi!

Wohoo! För en gångs skull har Sverige röstat fram rätt låt som vinnare, och jag tror faktiskt att Euphoria kan ha en chans även internationellt. Man kan säga vad man vill om Loreen, men hon sjunger fantastiskt och gör ett intryck på människor - precis det Sverige behöver!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i min säng, och jag känner redan nu hur taggad jag är inför morgondagen. Inte förän det är dags igen inser jag hur mycket jag verkligen älskar och tävla, och det ska bli så roligt att få ta ut Misti på tävlingsbanorna igen - för hon älskar det precis lika mycket som jag gör!

Vi hörs imorgon, ska försöka hålla er uppdaterade under dagen.

/ Therese


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till! :D

2012-03-11 @ 09:13:09
URL: http://linneabryngelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0