Åh, vilken härlig dag.

Hej allihopa!
Idag har varit en riktigt bra dag, har hunnit med massa bra.
Bland annat har jag spenderat många timmar i stallet, städat och pyntat hos Misti samt skrittat ut en sväng, och nu har jag ätit lite middag och ska snart slänga mig över fysikboken och börja plugga. Terminsprov nästa vecka är inte jättelockande faktiskt.

Tänkte iallafall slänga upp en bild på hur det blev hos Misti, fint va?
Föressten, ni behöver inte vara oroliga. Misti är sinnessjukt kräsen och skulle aldrig få för sig att smaka på julpyntet, och om hon skulle göra det har jag fullkomligt dränkt det i antibit så det gör hon inte om.

/ Therese
Mobilbilder då jag tyvärr inte hade tillgång till kamera idag...

Kommentarer
Postat av: Elin

nämen va fint misti får det till julen nu då ;)

2011-12-04 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0