ANKY Horse Wear

Hej allihopa!
Kikade runt lite på nätet och stötte på ett märke som jag inte sett tidigare, nämligen ett australienskt märke som heter ANKY. Framförallt gör dom dressyrutrustning, bland annat ett schabrak som är hyllat av dressyrryttare för sin passform och hållbarhet. 

Personligen älskar jag idén, en dressyrkollektion i klara och härliga färger har jag länge kikat efter!

Dock är priset lite väl högt för min smak, ett schabrak går exempelvis på ungefär 700 kr och ett par stövlar lite över 7000 kr.

Vad tycker ni om ANKY produkterna?

/ Therese

Sista bilden visar en "revolutinerande" svettskrapa, som tydligen är tålig för UV-strålning, och som tar bort 70 % mer vatten i varje drag än en vanlig svettskrapa. Går på ca 140 kr.

 


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Snyggt och den svettsKrapa va inte dum

2011-12-24 @ 21:28:54
URL: http://ficso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0