Äntligen är denna dagen över,

Hej alla fina!
Rubriken säger allt. Gud vad jag ser fram emot att krypa ner i min säng och lägga denna skitdagen bakom mig. Till och börja med hade Misti fått stå inne idag för att Nisse skulle harva i Ridhuset där hon har gått på dagarna, detta resulterade i en kaosartad box med sjukt mycket och mocka. Svullnaden hade även gått upp i benet, och idag markerade hon lite i såväl skritt som trav.
Förhoppningsvis var detta bara ett resultat av att hon har stått inne hela dagen och är bättre redan imorgon, men jag ska ringa och rådgiva med min veterniär imorgon. Fy vad allt känns så himla onödigt just nu!

Men vad är det man brukar säga? Efter regn kommer solsken. Snart börjar solen lysa på oss igen, den har bara gått i moln en månad eller två.

/ Therese

Min vackraste pärla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bästa kortet ever ju! :D

2011-12-18 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0