Caroline's 2011

I år har jag
....


*Köpt 2 hästar
*Lärt mig åka bräda med Möll
*Haft placering tom. 110 cm
*Kört skottkärrerally
*Debuterat 110 cm
*Vunnit 3 sm guld
*Ridit EM
*Vunnit 2 KM
*Vart på Nord Irland
*Ridit Scandinavium
*Tappat bort en vän i falsterbo och sedan hittat henne (!!!)
*Bilat till skåne mer än 1 gång
*Haft skallgång efter en bomblaster
*Tagit tillbaka en bomblaster med Möll (...)
*Stirrat igenom alla säsongen med OneTreeHill minst 2 ggr
*Köpt världens största mjukglass med T.A., VÄRLDENS STÖRSTA!
*Sålt gamle blå o köpt gubbilen!
*Kört in i en annan med snowboarden
*Haft världens bästa skidresa i mitt liv!
*Trillat av så skärmen gick sönder
*Sålt en häst
*Vägrat ut mig på första hindret
*Saknat förr
*Längtat framåt
*Hjälpt mina vänner
*Ångrat ett beslut väldigt mycket
*Startat en nice blogg med min fina vän Therese
*Vart tillsammans med Patrik 2 år plus lite till
*Utvecklats som människa och ryttare
*fyllt 21...
*Sovit 2 nätter i rad i bilen
*Bilat från Holland m. 40 graders feber
*Återupptäckt att jag har världens bästa föräldrar
*Avskytt någon
*Sjungt lejonkungen
*Försökt och spring i ösregn o hagel med Olivia från stallarna till bussen på DK ponnycup, men vänt efter 10 meter, HELT GENOMVÅT!
*Tävat för hålta
*Ridit i landslaget
*Tävlat en hingst
*Ägt en hingst
*Blivit nordisk mästare i par
*Kommit 2a på en internationell individuell tävling
*Sett något jag byggt upp brytas ner sakta men säkert
*Sett en av mina äldsta vänner fullare än någonsin!!
*Har haft o har fortfarande världens bästa vän!
*Sprungit över hela falsterbostranden (typ) bakis!
*Skrivit autografer
*Kännt mig sviken o failad
*Åkt på någonannans studentflak
*Haft världens bästa hästar o ponnys!! <3


Där har ni 50 saker jag har gjort i år, har givetvis hittat på mer kul saker som inte änns bör nämnas i bloggen! ;)
Skriv 5 saker ni har gjort i år :)?

Gott Nytt År
önskar
Caroline C & tacc.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Träffat världens bästa och finaste ponny!

Fått nya underbara vänner.

Blivit sviken av mina gamla bästa vänner

Varit i stallet mer och mer

Hoppat från femman stolt :)



2011-12-31 @ 19:12:15
Postat av: Elin

• blivit medryttar på Maya <3

• Blivit medryttar på bellina (innan hon hyrdes ut)

• oxå lärt mig åka snowboard

• skrattat så jag typ dog

• skrikit och sprungit i skogen med Belinda on the spöklväll ;D



Har gjort sjukt mycket saker! :D

2011-12-31 @ 19:29:07
Postat av: Amanda

¤ Träffat Leo (hästen)

¤ Gjort 3 bloggar

¤ Ridit Leo

¤ träffat Silver (hästen)

¤ Ridit Jasmine igen..

2012-01-01 @ 00:51:19
URL: http://ladyamandas.blogg.se/
Postat av: Annie

• Blivit jagad av en smällare.. hehe

• Köpt en Nikon D3100

• Träffat underbara människor

• Skaffat en ny blogg

• levt det livet jag vill ha och slutat lyssna på vad andra tycker jag ska göra :)

2012-01-01 @ 03:08:04
Postat av: Elin

Och just det:

• kört gymkhanan utan häst med bl.a. Erika Hansen på ryggen haha. :P

2012-01-01 @ 15:04:28
Postat av: malin

men carro, du har väl både sålt barcardi o maya 2011, eller är jag helt fel ute? ;)

2012-01-01 @ 15:25:34
URL: http://swarovskiponnyn.blogg.se/
Postat av: Carro

Juste haha tack Malin! Sålt 2 hästar då ;))

2012-01-02 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0