Dag 26. Hur mina vänner beskriver mig

Hej igen allihopa!
Har nu precis hoppat ur duschen efter en stund i stallet följt av massa plugg. Fysik är verkligen inte roligt...
Tänkte att jag ska svara på dagens fråga, och det är hur mina vänner beskriver mig. Känns himla svårt att svara på det själv, så detta är så jag tror och framförallt hoppas att dom beskriver mig.

  • En glad tjej med mycket driv och energi som när hon väl bestämt sig är omöjlig att stoppa.
  • Fullföljer alltid det hon ger sig in på till 100 %, men tar ofta god tid på sig. Allt tar den tid den tar - och varför ska man egentligen stressa?
  • Ställer alltid upp för sina vänner, no matter what. Försöker alltid göra sitt yttersta för att få dom att må bra.
  • Säger och gör dumma saker ibland utan att tänka sig för, kan reagera impulsivt och bita av om hon känner att människor blir för "på", men ger du henne lite tid kommer hon snart att be om ursäkt.
  • Har bestämda åsikter om vissa saker och vill att saker ska hända nu på en gång - helst ska det ha hänt redan igår.
  • Helt värdelös på att hålla koll på saker och ting, men tappar inte bort saker utan "glömmer bara vart hon lagt dom".
  • Helt hopplös på att hålla ordning på sin telefon.

Ni som kännerm mig, hur skulle ni beskriva mig?
Och ni som inte gör det, hur uppfattar ni mig genom det jag skriver på bloggen?

Ha en trevlig kväll!

/Therese

Jag och några fina vänner i Alanya för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Elin

söt och jättesnäll tjej!! :)

2011-12-05 @ 22:55:53
Postat av: Matilda

Jag kan ju erkänna att jag inte känner dig såå bra, men jag har uppfattat dig som en snäll, positiv tjej som vet vad hon vill! :)

2011-12-06 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0