Dag 27. Så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år.

Hej igen allihopa!

Om 20 år hoppas jag att jag har hittat kärleken i mitt liv, att vi lever tillsammans och att vi är lyckliga. Jag vill vara färdigutbildad Jurist, och arbeta inom något stort företag med att ta fram nya fungerande projekt inom lagarnas stora ramar. 
Jag vill också ha ett stort fint stall där jag har såväl inackorderingar som egna hästar, och jag vill gärna tävla på hög nivå med mina egna hästar, bland annat avkommor till min fina El Misti. Jag vill också hålla mycket träningar och föra vidare all den kunskap jag samlat på mig genom åren, och precis ha avslutat min A-tränar utbildning inom hoppning. På gården ska det stå två stora feta vita BMW's, en nyinköpt hästbuss och en hästtransport. Det får gärna springa runt en fin liten dalmatiner på gården också.
Drömma går väl, right? ;)

/ Therese

Något i den här stilen kanske? Denna sjukt snygga hästbuss fotade jag på Flyinge under breeders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0