Det regnar här i Göteborg idag,

Godmorgon allihopa!
Det regnar i Göteborg idag, suprise right?
Det som aldrig regnar här.. haha. Nej fy. Idag ska jag spendera hela dagen i min säng och läsa lite böcker som jag sedan ska redovisa i skolan. Känns faktiskt helt rätt med tanke på vädret!

Sen ska jag ut till Misti och kika på hennes ben, ska ta av bandaget som veterinären satte på och ev. sätta på ett nytt beroende på hur det ser ut och hur stilla Misti står. Hon brukar inte tycka att det är helskoj att stå stilla och låta mamma titta på såren. Knäpphäst.

Just nu är det massa grejer på gång, tävling låter väl kanske inte helt fel? Jag har lovat att inte säga för mycket men här har ni en liten sneekpeak om vad komma skall.

/ Therese

??? Vad kan detta vara? ;) Förhoppningsvis får ni veta redan på fredag!

Kommentarer
Postat av: hanna

my one? :)

2011-12-13 @ 17:04:55
Postat av: Elin

om man måste länka eran blogg och typ skriva att man är med på sin egen blogg kan inte jag göra det för jag har ingen blogg ;p

2011-12-13 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0