Dressyr o Göteborgs stad

Åhhh... herregud vad nyttigt de är med dressyr! Har ridit lite dressyr för Mikael Jacobsson idag, red med i hans ungdomsgrupp mellan 19-20. Var verkligen så nyttigt, och funkade bra med dom övningarna för mig o ninja för jisses hon har aldrig sänkt sig så ärligt! mycket roligt :)!!!

Har också vart i stan idag och införskaffat mig ett par nya skor, blev ett par Johnny Bull boots och en go fika med mina fina vänner, Olivia o Emilla! Jättetrevligt och var skönt o få ha vanliga kläder på sig för en gångs skull, har ju inte de så ofta ;)! Är supernöjd med skorna, köpte ett par bruna med höga skaft. Blir nog skitbra! Var inne på primebootsen först men dessa är minst lika snygga så gör mig inget o spara lite pengar på de i december som är en sån kostandsrik månad! Massa julklappar ska de handlas.... Blir nog bra de här!


Snygga va? :)

Har ni förresten funderat något på vilken kavaj ni skulle valt? Om man bortser från priserna, vilken tycker ni va snyggast?

/Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

jag har komenterat om vilken kavaj kg tycker :)

2011-12-01 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0