Ett slut är alltid början på någonting nytt,

Hej allihopa!

Förlåt för katastrofdåligt bloggande, mitt liv rullar på lite för fort för att jag ska hinna med just nu helt enkelt. Hela dagrna spenderas i stallet, och de få minuterna jag har hemma går åt att planera inför nyårsmiddagar och resor. Men nu har jag äntligen fått lite tid över, och självklart spenderar jag varenda ledig minut här hos er alla fina läsare!

Har lite smått ångest för att 2011 snart är över. Ett år som har betytt fantastiskt mycket för mig. Som har inneburit livsviktiga beslut och förändringar. Ett år där jag har fått möta motgångar jag aldrig tidigare trott varit möjliga, men också ett år där jag har fått glänsa i framgångar. Jag tänkte skriva ihop en liten årsresumé med bilder från de gångna året, är det något ni är intresserade av att läsa?

Och vad har ni för nyårsplaner alla fina läsare?

/ Therese


Kommentarer
Postat av: felicia

ja gör det!

2011-12-30 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0