Fantastiskt dåligt,

Hej alla fina läsare!
Rubriken beskriver min uppdatering det senaste, som tyvärr har varit allt annat än bra. Ber om ursäkt för detta! Har inte haft tillgång till dator på hela helgen och har suttit fast i mina kära fysikböcker.

Idag var jag med min vän Sandra tillsammans med Caroline och kollade på en häst hos Peter Jansson i Kungsbacka. Dock blev det en liten chock, för vi trodde det var en 7 åring som vi åkte och tittade på, väl där visade sig det att den bara var 4. Och det var riktigt synd, för det var en trevlig häst som passade Sandra bra! Får väl se vad hon bestämmer sig för att göra. 

Red även Misti en stund, och idag var verkligen djävulen i henne framme och ville vara med och leka. Vi gjorde minst sagt luftiga byten (läs bocksprång) när mamma Therese var på Misti och tvingade henne att byta rent vilket hon gärna skippar. Mycket skönare att bara byta fram, inte sant? Resten av passet var hon dock väldigt fin, lyhörd för hjälperna och rolig att arbeta med. Ska bli spännande att se vad hon hittar på imorgon, då vi ska till GFRK igen och hoppa en Pay and Jump. 110 cm + 110 cm är det som gäller den här gången, hoppas på att vi kan sätta iallafall en 0. Hon har varit riktigt peppad dom senaste dagarna, så hoppas det håller i sig även imorgon!

Här har ni några klipp från när vi var på GFRK och hoppade för några helger sedan.

Kram

/ Therese




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0