Felfri runda och veterinärsamtal

Hej alla fina bloggläsare.

Kan börja med att berätta att Misti har gått som en miljon idag, som Carro berättade tidigare gick jag 0a min ena 110 klass och 4 fel i den andra (la en volt då hon blev lite stark). Jättenöjd! Ska försöka slänga ut filmerna så snart jag bara kan.

För nu kommer nämligen del 2 av rubriken, påvägen hem fick Misti panik i transporten och började dampa, i och med detta lyckades hon slå i ena frambenet och få ett sår som blödde ordentligt. Ur detta såret kom någon form av vit vätska också, och jag har ringt runt till olika Veterinärer varav alla dragit slutsatsen att det eventuellt kan vara så att leden i kotan har blivit skadad. Så därför kommer det om ungefär en timma ut en veterinär och tittar på Misti. Better safe than sorry!

Lovar att höra av mig när jag vet mer.

Kram alla fina bloggläsare

/ Therese

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Hoppas det inte är allvarligt!

2011-12-11 @ 18:26:55
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Helena<33

Hoppas det går bra!<3

och Klappa henne ifrån mig<3

2011-12-11 @ 19:10:27
URL: http://fotobrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0