Fior Da Liso

Hej!
Som jag tidigare nämnde fick jag en ulltröja från det tyska märket Fior Da Liso i julklapp, ett märke som fram tills nu varit okänt för mig. Däremot tycker jag att de har en riktigt fräsch och nytänkande vårkollektion! 

Tröjan jag har fått syns på bild nummer två på tjejen längst upp till vänster, alltså den mörkblåa hon har utanpå skjortan. Tröjan och andra produkter från Fior Da Liso finns att köpa på Svensk Ridsport i kungsbacka.

Vad tycker ni om detta märke kära läsare? Har ni sett det förut?

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej det märket har jag aldrig hört talas om!! Men jag säger som du dom har en fräsch vårkollektion! :)

2011-12-25 @ 23:24:17
Postat av: Mathilda

JAg tycker att jag har hört den för med jag anvender den inte................

2011-12-26 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0