Förbyglar

Jag sa ju till er att min förbygel nu kommit äntligen efter att ha väntat i 3 månader. MEN ICKE! Ridsport lovade o ha den till den 20e, men nee, när vi kom dit hade den inte kommit och den har inte kommit ännu heller. GÖTT! Så nu tänker jag beställa en annan, eller kanske samma från ett annat ställer. Funderar på några olika, vilken tycker ni är snyggast? :)


Antarés förbygel,
kanske lite väl o ha en sådan när jag inte tävlar så höga klasser, men de är ju sjukt snygg så ska man egentligen behöva bry sig? Tänker ju inte sätta svenska flagan fram direkt. Snygg visst? Jag gillar den!


CWD, snygg snygg o snygg. Tydligen väldigt väl värd sitt pris då kvalitén ska vara suverän! Gillar när sidostyckena sitter i sadelgjorden. Dock känns de lite tyket o köpa en likadan som Therese, men den e ju så himla snygg.


Schockemöhle, detta är den jag har haft som gick sönder så skulle byta den o fick beställa ny som inte kommit än, SVINSNYGG! men om den gått sönder en gång kanske den gör de igen? Vad säger ni :/?


Dy'on Working Collection förbygel, Snygg som satan, matchar ju dyontränset jag har också även om de inte är från samma kollektion, är dock sugen på tränset som är i samma kollektion (de från bilden) som också heter working collection. Snygg, men rätt enkel, vet inte riktigt, vad tycker ni?

Hjälp mig lite granna, please!!
/Caroline


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker om den du hade, jag tycker den var skitsnygg!! :D

2011-12-29 @ 20:58:13
Postat av: carrolin

den sista! den första får en stor fet diss ..

2011-12-29 @ 21:00:19
Postat av: Carro

Haha okej, bra att veta :)

2011-12-29 @ 21:05:40
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: fiffi

2:a och 3:dje

2011-12-29 @ 21:11:01
URL: http://ficso.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Är det någon skillnad i funktion - hållbarhet? Det är väl egentligen det enda som är intressant?

2011-12-29 @ 21:12:16
Postat av: Matilda :)

Jag tycker att Dy´on var snyggast. Och om den passar till ditt träns så blir det ju ännu snyggare :)

2011-12-29 @ 21:12:48
Postat av: sara denrara ;)

Om du ska ha tränset med så den sista :)

2011-12-30 @ 08:43:45
Postat av: Josefin

Den med clips är skiitsnygg med annars CWD, sjukt snygg & stilren :D

2011-12-30 @ 16:33:33
URL: http://josefinledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0