Fredag!

Hej alla fina, nu kan man äntligen säga att det är fredag! Gud vad härligt!
Idag har jag inga lektioner i skolan, så jag ska spendera hela dagen i stallet. Misti ska få så mycket pussar och kramar att hon går sönder. Okej, inte riktigt - men nästan då hihi.
Vi får hoppas att hon mår bättre idag, jag är inte alls sugen på att åka iväg på roadtrip till veterinärklinik faktiskt. Håll alla tummar och tår ni har!

Och förresten, ni har väl inte missat tävlingen vi har tillsammans med MyOne här nedanför? Isåfall - Scrolla ner! Det här vill ni inte missa!

Kram på er sålänge
/ Therese

Jag saknar sommaren. Jag saknar sommaren. Nämnde jag att jag saknar sommaren?

Kommentarer
Postat av: johannag

oh sommar.... :P

2011-12-16 @ 22:00:35
URL: http://johannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0