Fredag

God Morgon solstrålar!!! De är bajsväder!!! rent ut sagt.... Ursäkta ordvalet!
Jag bara längtar något galet till Göteborg HS nu, inte jättelångt kvar faktiskt ;)! Då blire shopping o hoppning för nästan hela slanten, lite gymkhana ska jag hinna med o rida också. Blir ju antagligen sista året för mig nu. Och totalt 5 för den delen!

Känslan man får när man rider in på Scandinavium är obeskrivlig och jag hoppas ni förstår vad jag menar. De surrar från tårna in i hjärnan. De är så häftigt. Jag förstår att de är en annan känsla att rida in som hoppekipage. De är större o häftigare. Och missförstå mig inte nu de är en av mina högsta drömmar. Men jag tror man får en skarpare upplevelse av inridningen som gymkhanaekipage då skriker verkligen hela scandinavium. Och de är ju inte alls på samma sätt i hoppningen, av förklarliga själ. De är ju inte konstigt! Men så känns de iaf.

Inridningen är i princip de bästa. Förutom när vi vann. De var den coolaste upplevelsen jag någonsin kommer få uppleva tror jag. Riktigt jäkla häftigt. Låter kanske skrytigt men de är inte så jag menar. Försöker bara med ord ge er en liten blick av hur de känns och ge er en anledning att förstå att jag kommer sakna de. Inte gymkhanan i sig utan Scandinavium delen. De är bara den som gjort att jag ridit detta året också.

Well of to work.
Puss
/Carro

Toppkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0