Goa glada?

Hej tuffa!
Dagen i ära har vi haft lite hoppning, jag, Therese o Sandra. Erika fotade oss, med Thereses kamera, så henne får ni tjata på så hon lägger upp lite bilder! Visst? De gick väldigt bra på slutet iaf, tur de då det började i katastrof! Ush.. Caroline o United kom inte överens idag.. :/ eller jo lite på slutet då, hon tjaffsa mot handen vilket leder till att jag fastnar. Sen blir hon irriterad o så blir de pannkaka ...
Hmm.. Hade behövt rida för tränare men dom har ju valt o vara bortresta denna veckan så inget med de.. På söndag sticker vi ju till GFRK igen o hoppar så hade behövts ytterst men aja.

Tjata på Therese så slänger hon nog upp bilderna!
Och jag ska åka iväg på möte om en liten stund så blir nog inget inlägg försen senare ikväll, om de är okej.. ;) Inte för att ni har något val men ändå! Då kommer bilderna från Billdal som jag faktiskt helt o hållet glömt av, inte meningen! ber om ursäkt..! Ska nog slänga upp ett inlägg om mötet ikväll också, för de kan nog bli mycket intressant, avslöjar inget försen senare..

Anyway, see ya later I guess, PEACE AND OUT!
/C

Kan ju avslöja att mötet är ett gymkhanamöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0