Goddagens!

Hej svejs på er,
de här är ett sånt mindre intressant inlägg bara för o prata av mig lite om dagen, jag ska upp o ta hand om mina hästar nu när jag ätit lunch strax, och sedan ska jag träffa min bästa vän inne i stan. Jag ville bara säga till er allihop, att ni ska ta vara på era vänner. Man ser de inte försen man blir äldre (ja jag skrev precis så, som om jag vore 65 år..) och då är de ofta försent. Trust me, man vill inte förlora sina vänner, ibland kan de vara mer värt att be om ursäkt än att ha rätt, tro mig.. Jag älskar att jag har så fina vänner, och när jag blir ovän med någon av dom så går jag ändå bara runt o är besviken på mig själv? Och mår dessutom väldigt dåligt på de. Tål o tänkas på, så tänk på de, ta vara på de ni har medans ni har de. Desamma gäller era hästar, dom är sköra. Vi ska älska dom och deras bästa går ALLTID först, annars bör man inte ha djur. Eftersom detta är något alla vet när dom köper sin häst, är de något man också måste följa, en såkallad norm! Eller hur ;)!

Love yourself, Love Life and everything around it.

Puss / C.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0