Godmorgon!

Hej allihopa!
Snacka om att jag har lyckats komma upp tidigt ur sängen idag. Känns skitkonstigt. Men jag tänkte åka ut i stallet och hjälpa till och släppa ut hästarna eftersom det är första gången på en vecka som Misti ska få komma ut, och jag vill gärna se till så att allt ser okej ut på henne i rörelse. Igår visade hon ingen hälta, dock var hon lite febrig pga. inflammation efter nålsticket i halsen, men hon går på lite butaprofen nu och kommer bli bra snart. Jäkla fullblod som är så känsliga för allt! Påminn mig om att i mitt nästa liv ska jag ha en ardenner som man kan köra över med en bil utan att den rör en fena. Skämt åsido.. ;)

Idag händer något annat spännande också, jag ska nämligen rida på en tjej i stallets häst som ni har sett här i bloggen tidigare - Revors aka Bulan. Jenny hann tyvärr inte rida idag, och då var hon så söt och tänkte på lilla mig som inte har någon häst att rida för tillfället. Väldigt gulligt av henne tycker jag! Bilder från när Carro hoppade Revors för några månader sedan hittar ni här.

Vi hörs senare alla fina bloggläsare!

/ Therese
Caroline och Revors

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, precis samma kommentar fick mina vänner höra efter en penicillingkur som slutade i inflammerad hals.. :D Puckohäst!

2011-12-18 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0