Godnatt

Har haft en väldigt bra dag, tack vare min bästa vän. Har också fått info om att jag ska åka o träna för tränare till Juniorlandslaget 27-28/12, Björne Carlsson! Blev riktigt lycklig när mamma sa de, tränade för honom en del när jag var yngre, och tyckte jättemycket om honom, men har inte ridit för honom sen årskiftet 05/06 så de är ju såklart lite pirrigt! Ska bli toppen kul iallafall, Therese är erbjuden o åka, men verkar tyvärr inte som hon kan. Excited, givetvis ska jag försöka få lite filmklipp från de som jag kan slänga upp här, men de är ju ett tag kvar! ;) Nej, nu måste jag sova, var såå trött i morse. Pusspuss

/C


Björne i egen hög person! Massa info finns att hittas på nätet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0