Gokväll!

Inte ridit idag eftersom jag vart med min far o handlar lite julklappar, vi kom inte så långt haha men försökte iallafall! Därför har jag inte så mycket och säga om Ninja, eller något annat idag heller för den delen! Nåja, nu ska jag ta o titta lite på tv, blir nog inget mer inlägg idag från min sida, men kanske! Får se hur taggad jag är när jag gått o lagt mig :)! Kanske skriver ett ilsket inlägg senare igen, haha! ;) Nej då, tror dock att önskelistan kommer upp, åtminstone imorgon! :) Och snälla kommentera, från hjärtat på MGA inlägget, för jag funderar faktiskt på allt de där.. Puss!

/C

Kommentarer
Postat av: Peder

Finns inga speciellt bra argument från de som klagar på gymkhanan, de har skapat sig stereotyper - en gymkhanaryttare "dålig", alla gymkhanaryttare "dåliga". Vi vet vem du är, vi vet hur jävla grym du är på både dressyr, hoppning och speciellt gymkhana. Om alla som klagar bara visste alla gånger vi bråkat för minst lilla fel med Polo bevisar bara hur mycket du verkligen älskar honom och vill att han ska må bra. Och att du vill hans bästa, det vet jag och det vet många andra också, vi som känner dig. Så stay strong girl jag backar upp dig! Du är grym på det du gör, och du gör det kanon! <3

2011-12-22 @ 15:49:09
Postat av: Carro

Tack Hanna, du är för underbar! <3

2011-12-23 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0