Good morning sunshine!

Hej!
Gud vilken lycka, idag skrev jag sista stora provet för terminen. Och det kändes faktiskt riktigt bra! Så nu är det nästan jullov, har bara lite bokinlämningar och grejer kvar.

Misti's läge är tydligen fortfarande stabilt, Carro släppte ut henne och Ninja i ridhuset imorse där dom ska gå och få lite motion. Misti är nog inte helnöjd med situationen, hon älskar att vara ute, men hon får iallafall ha bästisen Ninja som sällskap :) 

Nu ska jag faktiskt dagen i ära krypa ner i min säng en stund till. Är helt slut och det känns inte som om jag sovit ordentligt på en vecka.

Vi hörs senare, då kommer även filmerna från igår upp!

/ Therese


En bild på bästa vännerna Misti och Ninja som fröken Caroline fotade imorse. Visst är dom söta?

Kommentarer
Postat av: Elin

så söta så :)

2011-12-12 @ 12:56:50
Postat av: Elin

så söta så :)

2011-12-12 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0