Gymkhana KM, avgjort!

Inga bilder från gymkhanan idag tyvärr, hann verkligen inte ta några kort hade för mycket o göra! Men vann gjorde iallafall Pontus Bjarnesund på din ponny Filippa, stort grattis! Och sjukt söt ponny! Riktigt duktig också, har inte sett den tidigare, men de kommer bli riktigt bra tror jag!

Weeell, efter 2 långa dagar har jag tagit en lång dusch ätit god mat o krypit ner i min säng för o försöka bli frisk, har ju blivit sjuk sådär lagom till nyår, eller snarare förskyld, men är väl typ samma sak? Bara mildare o vara förskyld.. ;)!

Nåja.. Skriver nått mer sen!

/Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!!

2011-12-30 @ 22:25:03
Postat av: Maria

det är verkligen surt att vara sjuk!

Jag hade ju feber på julafton haha x'D men det e ju inte så mycket att göra åt, tyvärr...

Men krya på dig massor!♥ :)

2011-12-30 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0