Hemma!!

Puh, äntligen hemma! Har inte vart hemma sen halv 8 imorse förutom vid 11 tiden då sprang jag in o bytte om haha! Har ridit Ninjutt, mockat hos henne o våran gamla Sophie eftersom fillan är bortrest! Sedan stack jag o olli in till stan hitta ett linne o en gosig tröja, såå sjuuukt mycket folk! Uäh, får panik på sådant, sedan åkte vi till mormor o åt annandagsmiddag, därefter fika i stan med Joss! Myyysigt! :) såå med andra ord, lång dag!! O på de känns de som jag håller på o bli sjuk, anyway! Jobb imorn, sedan lasta o åka o träna på Gfrk för juniorlandslagstränaren Björne Carlsson!! Nice :)! Hoppas jag... Längesen jag hoppa nu så vi får se ;)! Över 2 veckor sen faktiskt.. På United då alltså. Nee, nu ska jag försöka sova lite, måste upp imorgon med. Räkna med tidinställda imorn med! Tur att jag är här o underhåller er :D? Visst? Puss o Kram /Carro Inga bilder, bloggat från Iphonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0