Idag

Har även idag hunnit med o rida båda hästarna, känner mig rätt usel vad gäller bloggandet.. Och ber 1000 ggr om ursäkt för de. Men blir bättre nu, har bara haft så mycket denna veckan! Så ligger halvt avslagen i min säng o äter choklad nu haha! Känner mig som värsta fettot, men de får vara så! :)

Patriks gick åter igen som en hel dröm, o Ninja växer verkligen fast i mitt hjärta, vilken pärla! Förlåt, men jag älskar verkligen mina små otyg! Nu finns det så mycket o se fram emot helt plötsligt! I övrigt har de vart en vanlig dag! :)

Puss
/C

En av mina andra ögonstenar! <3


Kommentarer
Postat av: Ett Stort Blogg Fan<3

Gud vad kul att det går så bra!<3

jag tror att du och Ninja kommer komma långt ;)

Det är jag nästan säker på<3

Puss och Hej<3

Btw Älskar bloggen typ dagens höjdpunkt att checka eran blogg<3

2011-12-16 @ 22:06:53
Postat av: Carro!

Härligt att du kommenterar Stora Blogg Fan! :) <3

2011-12-16 @ 23:31:59
Postat av: Ett Stort Blogg Fan<3

hihi<3

Man måste ju hålla igång er!<3

så ni inte tappar intresset ;)<3

2011-12-16 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0