Juldagen..

Hej fina läsare,
nu är vi tillbaka efter gårdagens uppehåll! Hoppas de gick bra o klara sig utan oss en hel dag ;)! Fast såklart vill vi att ni är supertaggade o läsa vidare nu då! Jag slänger bara in detta lilla inlägg nu för jag måste upp o rida, ska också ha gymkhanaträning för Rebecca o Jossan idag! Så måste hålla mig kort, senare tänkte jag slänga upp ett julklapps inlägg, som ni kanske är lite nyfikna på? Och lite andra småsaker kommer nog o slängas upp från både mig o Therese också, snart e de ju trots allt nyår och därefter är de ju inte långt kvar tills tävlingssäsongen, woho!! Ses sen hur som helst, have an awesome day!! Pusssss!!

/Carro!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Taggad att läsa ;)

2011-12-25 @ 12:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0