Julklappar

Tja!
Ber 1000 ggr om ursäkt för dagen kassa uppdatering, ser dock att Therese hållt er uppdaterade! Härligt :)! Jag har vart såå busy, köpt julklappar o jobbat. O när jag kom hem vart de till o slå in alla klappar, spela lite på uppesittarkvällen! Och mysa o dricka glögg med mamma o Nisse, vi har löst saker hemma nu! Men de är ju så man bråkar med sina föräldrar och även plast föräldrar men de betyder inte att man slutar tycka om dom, och oftast säger man ju saker man inte menar :)!!

Ninja har blivit linad en sväng, P har Becca ridit, och dom är så fina mina hästisar! Ser verkligen fram emot kursen i mellandagarna, kommer dock ha fullt upp de närmsta! Söndag o måndag har jag Sophie, för Felicia är hos sin pappa i Bollebygd och Esmeralda har jag hand om på tisdag för Belinda är hos sin mamma i småland! Vi har föräldrarna utspridda över hela sverige mm. här på Alleby ;)! Hihi..

Åååh, jag längtar tills imorgon, upp till Ninja bästa bus först, sedan vidare till pappsen antagligen och sedan hem o fira hos mamma o Nisse :)!

Härligt med jul! Nu ska jag klä granen! Puss

/Caroline


Så mysigt när granen kommer in! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

eller hur när granen kommer in då blir det jul ;)

2011-12-23 @ 22:07:41
Postat av: Alida Strange

helt otroligt härlig blogg! Ärligt.:D

2011-12-23 @ 22:44:08
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/
Postat av: Annie

synd att det inte är snö bara!

2011-12-23 @ 22:58:47
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Vart tog modet vägen? Det här var ju bara ett urmysigt, vanligt blogginlägg med mersmak? ;-) Kram på dej och God jul!

2011-12-23 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0