Julklapparna!

Hejhej!
Är ni jultrötta idag eller? Haha, jag är skittrött, alltså inte trött på julen utan bara jultrött, trött av julen.. Utmattande o äta o öppna julklappar haha.. Tror jag är påväg o bli sjuk också, garanterat lagom till Björnekursen i veckan.. Great!!! Meeen, här kommer min julklappar! :)


GPA Grand Prix Showjacket !! :D


Veredus Carbon Gel benskydd, blev svarta! :)



Luva från HV polo!


Benlindor i matchande färg till luvan ovanför (alltså inte denna gråa)!

+
*Presentkort på Raglady
*2 filmer
*En dvd box av någon thriller typ.
*Skidtröja från Everest
*Godis
*Pengar
*Byxor från ralph lauren vårkollektionen
*Bodylotion Avril Lavigne
*En kokbok av mamma (haha)...

säkert missat något men vad gör de! :)
Nöjd o glad! Har bästa människorna i mitt liv, without a doubt,
i mellandagarna ska jag byta julklapp med mina 2 vänner Pyk o TA också :)!

Vad har ni fått?

Puss o Kram
/Caroline


Kommentarer
Postat av: Alida Strange

sv; Tack så mycket! :D Har ni något inlägg där det står vilka hästar/ponnyer ni har, för kan inte riktigt reda ut allt! ;) Haha kram på er!

2011-12-25 @ 17:43:21
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/
Postat av: felicia g

hihi nu måstedu va nöjd va :D

jagfick hv polo ridbyxor:D

2011-12-25 @ 18:17:04
Postat av: Elin

Fina saker :D

Lite av grejerna jag fick var: iPhone vit 4s, GHS biljetter, ridläger, kingsland strumpor och skal till iphonen och massor massor med mer grejer :p

2011-12-25 @ 18:20:22
Postat av: Mathilda

Vad finna saker du fick Carro. JAg fick en iPhone svart4s, ett ridläger. Och kläder men även smycken



Ses Carro

JAg kommer att heja på dig i scandinavium

2011-12-26 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0