Julklappshoppning!

Lång dag, men den har varit riktigt bra! Julklappshoppning hade galet mycket starter, men de vart lyckat! Blev lite ändrade planer i mitt schema då United hade dragit av sig halva skon o satt tåkappan in i hoven! Bra jobbat.... Så Patriks fick rycka in, o ärligt talat så kändes de rätt kul! Han var jätteduktig iallafall! Första rundan var han lite tittig, men andra så gick han som en klocka! Han hoppar faktiskt riktigt bra min lille kille ;)! Alla kämpade på bra! Många felfria rundor, o många avsittningar! Men huvudsaken är att alla gick hem nöjda o med en julklapp! Och dom verkade nöjda barnen, superkul! Nu ser vi fram emot att få göra ett "påskhopp"! Stay tuned! ;)

Som jag sa slänger jag upp bilderna lite senare! Måste bara få lite mat i kroppen för o känna mig piggare o mer motiverad, hoppas de är okej! Och då måste ni ju gå in o kolla bloggen igen! ;) Glöm inte vara med i tävlingen heller, Gå in på MyOne Facebook sida! Tryck på gilla knappen och lägg upp bilden på eran fb eller blogg och länka sedan i vårt tävlingsinlägg! Som kommentar..!

Pusspuss!

/Caroline


Kommentarer
Postat av: Annie johansson

haha hade tänkt att fota dina rundor men visste inte hur han reagerade på blixt eftersom sport inställningen suger :p och han var rädd för publiken.. :p

2011-12-18 @ 21:18:56
Postat av: Elin

åå såg inte dina rundor :( jag hade precis hoppat då så jag träffade ju dig bara efteråt :) men det gick ju tydligen jättebra! :D grattis!!!!!!!! :D

2011-12-19 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0