Kan börja med,

Kan börja med att berätta lite om dagen, vi var på GFRK o hoppade Clear Round idag igen, debut för en del av oss, Therese debuterade med att göra en 110 som första start, jag debuterade 110 med United, Sandra debuterade 110 på sin ponny Iwa, vilket då blir Lätt A. Jättebra dag på GFRK, men jag minns den knappt. Mitt huvud är inte riktigt med mig och tänker på annat, vill inte vara med längre riktigt. Och är rädd för de som kommer sen.

Ninja skötte sig iaf riktigt bra, blev en nolla i 1m, med bra flyt, 110 hade vi inte riktigt samma flyt då jag la mig i på några hinder där jag inte borde ha lagt mig i, Ninja skötte de dock bättre än mig o var nolla fram till sista hindret, helt mitt fel men där peta hon! Fast de är bara mig man kan skylla på Ninja var såå duktig, <3!!

Therese gjorde 2 snygga rundor på 110, felfri på hinder men lan en volt i första, ingen fara när de bara är pay n jump :)! Snygga rundor o såg säkra ut i vart fall! Sandras rundor var återigen helt enastående! Jag fattar inte hur det kan se så lätt ut, Grattis igen tjejen, du kommer gå långt om du tillåter dig själv att göra de!

Alla andra gjorde rikitgt prydliga rundor vad jag såg, såg inte Jenny o Erika tyvärr, men hörde de gick super :) förutom när erika låg o kräla på marken en stund ;)! Josefin på Katja trillade av en gång också hehe, men de är sånt som händer, annars var de väldigt bra! :)

Stolt över alla mina vänner idag, ni är så duktiga, vilka härliga tjejer vi har ! <3

/ C

P.S. Har inte många bilder, men typ 3 st i ok kvalité, kommer sen :) påminn mig väl ;)! Filmer vet jag att Therese har på sina rundor iaf, mina finns i iphonen som rebecca snällt filmade, så ska försöka få upp dom på facebook iaf, för er som är vän med mig där :)! D.S.


Kommentarer
Postat av: Elin

kul kul ;) jag får väll se om jag kan ta mig till det stället alla hoppar nästa gång och kolla lite! ;) skulle vara roligt!

2011-12-11 @ 18:04:55
Postat av: Matilda

Oj, hon river ju nästan på bilden ;) Så fina ni är tillsammans c:

2011-12-12 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0