Kylan har anlänt till Göteborg,

Hej allihopa!
Förlåt för helt värdelös uppdatering idag, har haft alldeles för mycket att göra.

Idag har vi som sagt haft julklappshoppning, jag var med och red på min närmaste väns ponny Iwa för skojs skull, himla snällt av Sandra att låna ut henne eftersom min lilla Mips är skadad. Kan ju kort sagt säga att jag hade så jäkla roligt! Jag och sandra har väldigt olika ridstilar, Sandra är väldigt konsekvent och stadig i sin ridning än vad jag är, detta är en av sakerna jag behövde träna mer på. Lattjo sa Iwa när hon märkte att jag inte orkade rida ihop henne på samma sätt, och hon studsade runt som en galning! Haha. Jag satt helt enkelt bara och asgarvade. Riktigt roligt iallafall. 

Har gått riktigt bra för alla ekipage idag, vill ge Caroline en eloge för hennes superfina andra runda med Patriks. Där missade ni något kan jag lova, såg riktigt trevligt ut!

Kram

/ Therese
Jag och Iwus idag, foto: Melinda Berg

Kommentarer
Postat av: Annie johansson

haha :)

har några bilder på er från idag, tror dock bara att det var 2 man såg vad det var resten var suddiga ;)

2011-12-18 @ 21:12:04
Postat av: Elina

Hur högt hoppade du? :)

2011-12-18 @ 21:37:02
URL: http://munsboromac.blogg.se/
Postat av: Therese, TACC

Elina: 80 cm blev det bara, eftersom det var en kul grej :) / Therese, TACC

2011-12-18 @ 21:42:49
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Johan

Therese svara på Facebook!

2011-12-18 @ 22:03:19
Postat av: Sandra

Hahaha, gulligt att Johan läser bloggen tycker jag ;)

2011-12-18 @ 23:22:02
Postat av: Matilda

Såg ju tyvärr inte din ritt, precis ridig färdigt. ;(

Men Carros ritt(er) var ju iaf grymma!

2011-12-19 @ 21:40:44
Postat av: Sophia

Hej! Jag brukar följa eran blogg och tycker den är jätte bra! Jag skulle gärna vilja veta mer om era hästar. Stam på misti, vad hon gjorde innan hon kom till dig och så. Samma med ninja :) hade varit kul om ni ville skriva ett inlägg om det :D

2011-12-19 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0