Lädergrimmor

Lädergrimmor är väldigt snyggt! Speciellt är de ju bra för en häst o ha i transport, alltså snyggt och praktiskt!
Kan de bli mycket bätte? Nee, dock har jag själv ingen lädergrimma just nu, hade de alltid till mina ponnys, men har inte hittat någon jag gillar till hästarna, men snubblade på equalitylines hemsida, dom hade några snygga från olika märken, se här!



Lädergrimma från Dy'on
Snygg mönstring, finns även i svart.


Även denna lädergrimma är från Dy'on
Snyggt med annorlunda spänne, förmodligen inspererat från deras senaste kollektion av träns!


Lädergrimma från Prestige!
Även denna är riktigt snygg och stilren, silverbricka för namningradering!

/Carro


Kommentarer
Postat av: felicia g

jag har också letat efter lädergrimmor dessa va jättesnygga :D gillade nog prestige bäst ;) vilken tycker du?

2011-12-26 @ 11:33:01
Postat av: malin

du vet väl att vissa försäkringar inte gäller om det sker en olycka och man inte har lädergrimma i transporten? ;)

2011-12-26 @ 14:30:24
Postat av: Carro

Malin, ja jag har hört de men tror bara de är i speciella fall o så..



Felicia, Jaa prestigen e riktigt snygg, dock gillar jag den från dyon i mitten väldigt mycket!

2011-12-27 @ 11:33:30
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Hanne

Prestige grimman var ju snyggast och kostar nog därefter också. Den i mitten var faktiskt väldgt ful, gillar inte att spännet sitter där det sitter. :P

2011-12-27 @ 12:05:22
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: Jossan

Första var riktigt fin:-) andra var fräck och speciell! men frågan är om den sitter så bra vid transport med tanke på att det inte sitter något mellan hakan och ganasherna? Kanske mer en utställningsgrimma? :)

2011-12-27 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0