Lång dag

Skönt o vara hemma i sängen efter denna dagen! En dusch o sedan sängen, great! Har ridit bägge hästarna idag, Patriks gick som en dröm! Och de är tack vare Beccsi, hon är så jäkla duktig! Ninja skötte sig superfint hon med! Börjar hitta knapparna på henne nu, känns bra! :) Mycket kvar dock, men framsteg är ju ändå kul! Ser så fram emot tävlingssäsongen! Ska bli kul o se Beccsi o Patriks på dressyrbanorna också, hon är så galet duktig, o han kommer bli grymm så thats that.. ! :)

Imorgon är det fredag o sen, HELG! underbart.. Har inte längtat efter helgen så mycket som idag på länge. Jag har inget särskilt förutom julklapshoppningen i helgen, men tycker ändå de ska bli härligt! Dock brukar de bli lite tråkigt när jag inte har några planer. Men ibland är det bättre! Så vi får väl se :)! Har lust o göra något kul! :)

Vet att jag har vart helt värdelös på o uppdatera i typ 2 dagar, men har kommit in i en dipp, är tillbaka till mitt vanliga jag inom några dagar, promise! :)

/Caroline


Snart e de jul! Vad har ni önskat er :)?


Kommentarer
Postat av: Elin

system kamera, iphone 4s vit, GHS biljetter, kl strumpor och lite smått och gått ;)

2011-12-15 @ 22:29:06
Postat av: Ett Stort Blogg Fan<3

Galet bra blogg asså!<3

Älskar er tjejer<3

2011-12-16 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0