ljus i vintermörkret,

Hej alla fina.
Förlåt för kass uppdatering under kvällen, fastnade i plugg och städning av rum. Välbehöveligt! Har avslutat kvällen med att titta på en värdelös film på kanal 5 som hette Cocktail, någon annan som såg den? Rätt handlingslös faktiskt. 

Imorgon blir det som Carro nämnde tidigare Ullared, jag är bland annat på jakt efter ett träns med platt nosgrimma, benlindor i glada färger och ett svettäcke. Lovar att lägga upp vad jag shoppat loss imorgon!

Nedan visar jag iallafall en av mina bästa investeringar någonsin, ett par benreflexer med lysdioder som lyser eller blinkar i rött ljus. Nu syns man garanterat i alla typer av väder! Köpta på Rusta för 30 kr/paret. Kap!

Godnatt.
/ Therese

Misti innan dagens skrittpass i skogen. Vad hon sysslar med kan man ivrigt fråga sig...
Bättre bild på reflexerna. Har faktiskt hållt förvånatsvärt bra!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Rusta för trettio bagis - kan lätt räkna hem det! ;-) Tack för tipset!

2011-12-03 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0