Lunch!

Nu sitter jag här o käkar lunch med min vän Emilla, rätt chill o dagen i ära fick bjuda på toast! Jag är skittrött idag efter att ha mockat lilla stallet själv, de var väldigt skönt o ha Belindas hjälp förra veckan, men nu är vi tillbaka i verkligheten! Nu när Ninja har fått skor idag så ska hon bli riden lääänge eftersom hon stod både måndag o söndag förra veckan pga av skon... Så hon kan gott behövas ridas trött ordentligt! Eftersom jag inte planerat o rida någon av hästarna på lördag eftersom de är julafton.

Julafton kommer spenderas med pappa på förmiddagen som vanligt o sedan hem till mamma för Kalle Anka, mat o julklappar! Myyyys! Jag gillar julafton för jag är fortfarande barnslig nog o längta efter mina julklappar! ;) Sen älskar jag julmat! mumms! Nee nog för att julafton kan vara en trist dag och att man mest väntar runt, men jag uppskattar den ändå, man vilar liksom upp sig o umgås med familjen, något vår familj inte gör så ofta, eftersom vi är ganska upptagna allihop! Meen nu ska jag äta upp o sedan ut o jobba färdigt! Hörs senare!

/Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

och det är ju extra kul när man vet vad man ska få! eller hur Carro ;)

2011-12-19 @ 13:18:47
Postat av: Mathilda

Är det någon som vet vad dem ska få i julklapp eller vadå. Carrp:)

2011-12-19 @ 20:20:42
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Belinda c:

åååh! jag vet att ni saknar mej! :D

2011-12-20 @ 19:21:35
URL: http://belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0