Min Patriks...

Har som sagt vart på Billdal idag o haft en tjej o provridit min lilla prins.
Det gick jättebra för Sandra som var här o red idag, hon vill komma o prova en gång till, visst känns det bra om hon skulle vilja köpa honom, men känns också galet jobbigt o förlora honom, han har kommit mig så när hjärtat att jag inte kan föreställa mig att leva utan honom. Jag kommer vara ledsen i flera dagar, veckor kanske till o med månader men jag antar att man får välja. Framgång eller behålla alla hästar man tycker om bara för att. Man måste helt enkelt tänka på att hästen får de bra och att de är huvudsaken! Kommer ju kunna hälsa på honom :)!
Anyway.. Älskar honom, det kvarstår och kan inte skriva mer om det nu då börjar jag gråta.. Puss /C

Världens finaste!


Kommentarer
Postat av: Elin

:( å det är ju roligt att hon gillade honom, men fattar att det är jobbigt för dig.. :( men det är ju bra att du kan komma och hälsa på :) den bilden är jättefin på er!!! :) hoppas det löser sig för dig carro!

2011-12-04 @ 19:13:05
Postat av: Anonym

Allt bra ? :)

2011-12-04 @ 19:53:27
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-04 @ 20:23:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: sara

Älskar bilden, jag är grym ;) <3

2011-12-04 @ 21:32:10
Postat av: Matilda

Ni är så himla fina tillsammans <3

Även om det blir tufft om ni säljer honom kan du ju tänka på dom framsteg ni gjort, och hur grymma ni var tillsammans! :)

2011-12-05 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0