Misti - The one and only.

Hej allihopa!


Nu har jag precis ätit lite middag, det var jag värd efter en lång dag i stallet. Det har varit en bra dag idag, och samtidigt väldigt jobbig. Har nämligen bestämt mig för att vi imorgon ska åka in med Misti till Åby Veterinärklinik och kolla upp vad det egentligen är som spökar i benet. Hon blir varken bättre eller sämre, och efter rådgivning med veterinär kom vi fram till att det inte går att utesluta om leden är skadad. Så hoppas jag får en tid imorgon...


Det gick iallafall bra och rida Patriks idag, märktes verkligen att han är otroligt välriden. Dock inte riktigt min typ av häst, men han var riktigt trevlig ändå!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0