Ny kavaj i julklapp?

Är du en av dom som ska önska dig en ny kavaj i julklapp? Det är jag med! Funderar lite på vilken jag ska önska mig o nu står de mellan ett fåtal, och tänkte att ni skulle få hjälpa mig. Tänkte påminna om att jag har svart gpa hjälm, falsterbo stövlarna från tretorn o jinsporrar ink stigbyglar med färgen guld! så de matchar snyggt! ;)


Animo Kavaj.
Snygg kavaj, snyggt figursydd med en hel de fina detaljer, dock ganska varm o rida i och andas mindre bra. Men sjukligt snygg, med sina vita sömmar, lila fodringar, små blommor uppe på kragen och en snygg logga på vänster arm. Jag gillar den!
4 av 5 stjärnor. missar sista pga av dålig andning.


John Whitaker Kavaj
Snygg, prisvärd och populär. Gillar whitaker. Hittade tyvärr ingen bättre bild. Men dom flesta vet säkert hur den ser ut! Har också loggan på vänsterarmen o autografen på kragen. dock inte lika snygga detaljer o ínte lika många detaljer heller som animo kavajen. Dom säger att den ska andas vilket den inte gör.
Jag ger den 3½ av 5 stjärnor.
¨
Equiline Kavaj
SNYGG SNYGG SNYGG! Tyvärr kostar den där efter också ;)! Snygga detaljer så som knapparna o fickorna som ändå inte blir för mycket, ett stretchigt material som är bekvämt att rida i och andas väl. Är snyggt figursydd och sticker ut väldigt lagom.
4½ av 5 stjärnor. Endast pga av priset annars 5 med lätthet.

GPA Kavaj
Stilren, men väldigt  prydlig o snygg! Gillar att loggan sitter på bröstet och inte är så stor. Och den vita kragen! Svarta knappar som gör den enkel. Men samtidigt är det bra då de inte blir för mycket. Bra material med strech o andning precis som equiline kavajen. Dock kunde den gärna haft några vita sömmar som fått den att sticka ut lite till. Men definitivt ett kap, dock inte billig.
4½ av 5 stjärnor. kunde som sagt haft nån mer detalj ;)!

Älskar också Pikeur kavajerna men då jag precis haft en pikeur är jag ute efter något annat nu! ;)

/Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

John whitaker /Elin och annie :)

2011-12-01 @ 12:13:49
Postat av: Sandra

Tror du vet vilken jag hade valt ;)

2011-12-02 @ 00:00:27
Postat av: ...

Whitaker!! Helt klart!

Passar till såå mycket mer!

2011-12-02 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0