Ojoj,

Tydligen ingen som bloggat av sig här idag, dåligt av oss! Jag ber om ursäkt iallafall, men jag har mina orsaker. Har vart uppe sen halv 8 för o fixa vårt gymkhana KM, och på de varit sjuk. Riktigt tung dag med andra ord, har hållt på hela dagen! Anyway,

Träningen igår gick skitbra, United var så duktig :)! Vi hade lite travhoppning, till o med de gjorde hon tipptopp! :D!! Och lite serier o kombinationer, även en del böjda spår, riktigt nyttiga och sjukt roliga övningar, vart en bra träningskurs, sjukt nöjd med mina goa häst! Jag är så lyckligt lottad!

Hoppade för Marie på kvällen också fast på Patriks, han var jätteduktig, mycket korta vägar, ha med hästen mellan skänklarna. Han vart lite slarvig, men även jag såklart. Var så längesen vi hoppträna jag o P nu att vi änna har glömt hur man gör haha. Marie hjälpte mig mycket med hans mötesrädsla igår, och vi gjorde stora framsteg, sjukt härligt ! Jag trodde inte de skulle gå men de var faktiskt än riktigt härlig känsla o känna, att de faktiskt går! :) Är så galet stolt! Förlåt om jag skryter, men mina kusar är bäst i hela världen! Alla 4! <3

Känns som jag tråkar ut er lite, förlåt igen för kass uppdatering! Jag ska verkligen skärpa mig! :) Pussssss

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0