Omväxling?

Skulle ju vara härligt om vi fick lite snö för omväxling skull eller vad säger ni? Vi har ju vart hurtiga o lagt upp en ny header så då kan ju vädret vara hurtigt o ändra sig lite för våran skull!!! Regn? de är inte änns 2 veckor kvar till Julafton och så ösregnar de o blåser o är skitväder. Jag var färdig rätt tidigt i stallet idag, och de är väldigt skönt när de är såhär regnigt osv. Har också pajjat ryggen på nytt, blir till ostiopaten o se vad han säger, de är ju rätt kul när de känns som någon sticker ett spett in i ryggraden annars? Eller inte....
Har ju haft problem med ryggen länge, men såhär har de aldrig kännts innan så blir lite orolig. Har ju blivit tillsagd o vara försiktig, men de tänker man inte så mycket på när man är ung o dum. Blir nog annorlunda när man är gammal o knappt kan gå.. Ush! Nee så ostiopaten blire.. Tror rygen uppskattar de! ;)

Ninja var jättego o rida idag, och håll i er nu!! Patriks hoppade vattenmatta, duktig kille!! 125 cm en bom o vattenmatta under! :D Han kan lille pojken om han vill, min prins! Ninja ska få hoppa julklappshoppning på söndag, och då lovar jag er en härlig bildbomb på alla våra underbara ridskoleponnys o provat ekipage, vår julklapps hoppning är ju också maskerad så kommer nog bli mycket härliga bilder! :) Håll er uppdaterade säger jag bara! ;) Neee.. Nu måste jag kolla lite efter en nyårsklänning på Nelly.com! har lite ångest.. Nyår var ju så långt borta o så sa de POFF och nu är de snart här .. Shit.. Lägger upp lite så ni kan få hjälpa mig om en stund! Puss på er :)!

/Caroline


Kommentarer
Postat av: Elin

jättefin header ju!!! :)

taggar julklapps hoppning haha ! ;)

sista ridveckan, Maya, bygga bana och julklappshoppning och just är man sjuk.. "kul" ;)

2011-12-13 @ 21:29:35
Postat av: Camilla :)

Så roligt att det går så bra för er! :D

Snygg design på bloggen, vinterkännsla ju! :D

2011-12-13 @ 21:39:53
Postat av: Annie johansson

Håller med, vart är snön? :s för ett år sedan var det snö kaos nu :p

Så kul att det gick så bra med Patriks idag :)

2011-12-13 @ 22:04:45
Postat av: Elin

eller hur camilla :D

2011-12-13 @ 22:07:58
Postat av: Elin

skrev fel

jag menar: säger det samma som Camilla!! :D

2011-12-13 @ 22:10:05
Postat av: Anonym

2011-12-13 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0