Onsdag igen.... Bloggat från min mobil

Hej o god kväll! Vart en hektisk dag, därför lite tid för uppdatering, har i varje fall hunnit med o rida bägge hästarna, de är sjukt stressigt sen Sofia åkte in på operation. Så hoppas hon blir bra snart hehe.. Är så jäktigt. Patriks gick jättebra idag, trots att han tagit sig ut ur boxen inatt och ätit upp hela stallets foderspänner själv, hmm haha.. Lyckligtvis ingen kolik ! Puh.. Ninja har fått sig en ny padd idag o rörde sig verkligen helt annorlunda, jättebra! Blev så glad när jag kände skillnaden, duktig tjej! Blev ändå lugnt idag eftersom hon gick hårt igår. Nåja nu ska jag kolla klart på oth o sen sova tror jag. Kanske slänger in ett inlägg till sen om mamma kommer hem med bredbandet, måste låna hennes för mitt e på lagning. Puss :). /Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det verkar som att Patriks har lärt sig lite av Coco xP Fast tror coco åt lite mer! c: haha

2011-12-07 @ 21:51:20
Postat av: Elin

hur lyckas man komma ut ur en stängd box?? x) :p

2011-12-07 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0