Schockemöhle i mitt hjärta!

Hej igen allihopa!
Ni får gnälla lite på Carro för att hon är så dålig på att uppdatera, tur att jag är här och underhåller er iallafall!

Har precis kommit hem från stallet, Misti var glad som vanligt. Var ute på promenad i ungefär en halvtimma med henne, det var väldigt uppskattat tror jag! Hon är lite väl gnällig just för tillfället för att hon inte får lov att gå ut. Jaja, skyll dig själv knäpphäst. Det var inte jag som hittade på att du skulle skada dig.

Nu sitter jag här och pillar med lite saker som jag snart kommer att avslöja för er. Kan hittils säga att Fredag kommer vara en dag då ni vill kika i bloggen lite extra!

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt kära photoshop. Vi hörs senare!

/ Therese
Misti fick inviga sin nya grimma från Jacson idag. Fynd på Ullared för 49 :-
Och här har ni anledningen till rubriken. Det här täcket är kärlek!

Kommentarer
Postat av: erika,h;)

Åååh vad snyggt täcke! ser så mysigt ut :')

2011-12-15 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0