Snart är det jul,

Godmorgon alla fina!
Nu har jag precis släpat mig upp ur sängen med hjälp av min fina väckarklocka, måste faktiskt säga att den funkar sjukt bra. Igår bakade vi lussekatter och pepparkakshus här hemma, så det luktar verkligen jul i hela huset!

På min önskelista står det en Charles Owen Ayr8 Leather hjälm, ett par De Niro stövlar, en kappa från Ida Sjöstedt, ett par svarta höga jeans från Cleave 5, en topp från Du& Jag och en väst från Schockemöhle. Varje år lovar jag mig dyrt och heligt att inte bara önska mig hästgrejer, men det brukar bli så ändå. I år har jag iallafall lyckats klämma in några saker!
Vad står högst på eran önskelista?
/ Therese
Topp från Du&Jag
Jeans från Cleave 5
Kappa från Ida Sjöstedt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Först på min önskelista står det såklart Leo, men hästsaker står som tvåa :)

2011-12-04 @ 11:09:47
Postat av: Elin

massa grejor som: horseshow biljetter, KL strumpor, systemkamera, iphone 4s vit, Haha ja och lite grejer till... vet inte vad som står som etta.. :p

2011-12-04 @ 12:08:02
Postat av: Annie

Horseshow biljetter, kläder, pengar, iphone 4s vit, ridskor, macbook och massa annat men vet inte vad jag önskar mig mest :p

2011-12-04 @ 12:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0